Costumer journey

Costumer journey

De costumer journey is de klantreis die je maakt tot een aankoop. Deze klantreis staat centraal om je ads in te kopen. We stellen voor jouw bedrijf de costumer journey op en bepalen wat de contactpunten zijn. Vervolgens kunnen we bepalen welke ads we inzetten in elke fase van de costumer journey.

Wat betekent de costumer journey voor ons?

Wij geloven in het bouwen van een advertentiereis, om zo elk bezoek waardevol te maken. Hiermee bedoelen we een meer subtiele aanpak, in plaats van agressieve verkoopteksten. In de eerste fase van de costumer journey willen we de doelgroep verleiden met je merknaam. De tweede fase bestaat uit het delen van recensies en ervaringen. Zo wek je vertrouwen op. Pas als deze fasen zijn voltooid, benaderen we de doelgroep met een aanbod. Op deze manier verhoog je niet alleen conversies, maar stijgt je klanttevredenheid.

Waarom bij Beyond basix:

  • Wij bepalen samen met jou de doelen die je wilt behalen
  • Campagnes spelen in op de fases van de costumer journey
  • Uitgebreide rapportage
  • Bespaar tijd en onnodige kosten

Google ads

Wil je een Google Adwords campagne opzetten, maar weet je niet hoe? Of Haal je onvoldoende rendement uit een bestaande Google Ads campagne? Wij helpen je bij het opzetten en beheren van campagnes in Google analytics. Daarvoor analyseren we je doelgroep en bepalen we welke keywords relevant zijn voor jouw branche. Vervolgens kopen we effectief adwords in zodat je het maximale rendement haalt uit je Google ads.

Facebook en instagram ads

Social media is tegenwoordig onmisbaar binnen ons bestaan. Organisaties zoals Instagram en Facebook worden steeds groter en dus steeds belangrijker. Je kan via Instagram ervaringen delen door middel van foto’s en video’s waardoor bezoekers getriggerd worden om over de aanbieding na te denken. Daarnaast kan je ook shoppen via Instagram, samenwerkingen aangaan, promoten en heel makkelijk een groot bereik genereren. Ook liggen de kosten voor het plaatsen van advertenties laag in de verhouding tot het bereik wat je er mee realiseert. Facebook is ook een kanaal met een groot bereik en bied ook opties tot het promoten van posts. Facebook geeft de optie posts te promoten voor uiteenlopende bedragen. Hierdoor stelt Facebook iedereen in staat om gepersonaliseerde advertenties te plaatsen voor het budget wat er is.

Hoe adverteren wij

  • Stap 1

    Segmentatie

    De eerste stap is het definiëren van je doelgroep door het opstellen van segmenten. Deze segmenten gaan we gebruiken om bezoekers in volgende stappen in te delen.

  • Stap 2

    Naamsbekendheid

    De bezoekers in het eerste segment hebben een lage aankoop intentie. Door Het logo meerdere malen te presenteren in subtiele advertenties creëer je een hogere naamsbekendheid.

  • Stap 3

    Vertrouwen

    Door goede recensies te promoten op Google en Social media kanalen schep je vertrouwen bij de consument.

  • Stap 4

    Ervaring

    Als de naamsbekendheid en het vertrouwen is opgewekt is het tijd voor het delen van ervaring. Denk aan foto's of video's die de bezoekers zo enthousiast maken over je dienst of product dat ze het niet meer kunnen vergeten.

  • Stap 5

    De deal

    Nu de bezoeker zo enthousiast en vertrouwd is bij je product of dienst is het tijd om toe te slaan met een aanbod speciaal voor hem of haar.

Conversie verhogend

Er zijn tegenwoordig veel kansen om de online conversie van uw organisatie te vergroten. Via social media en Google kunnen gepersonaliseerde advertenties de bezoeker in de richting van uw organisatie brengen. Dit stelt u en uw organisatie in staat om meer waardevol bezoek te realiseren. Met behulp van onze customer journey kun je al deze platformen met elkaar combineren, om zo je conversie effectief te verhogen

Klantbinding

Zonder de klantbinding is een klant nooit werkelijk tevreden met zijn of haar aankoop. De customer journey legt de focus op de binding met de klant. Uit onderzoek is dan ook gebleken dat dat klanttevredenheid hoger ligt als er merkbekendheid, merkvertrouwen, sociale bevestiging en een organische aankoop is geweest.

Benieuwd wat wij voor jou kunnen doen?

Stuur ons een mailtje of bel!